2011. november 9., szerda

Leffe Bière de Noël

Tesztelés időpontja:

2010. január 12., Brüsszel (üveges)

Forrás: Guide des Bières
A múltkor kicsit benéztem a dolgot, midőn örvendeztem, hogy végére értem a korábbi tesztelési jegyzeteimnek. Előkerült még kettő, úgyhogy kerítsünk ezekre is sort...

Mindkettő teszt karácsonyi sörről szól, ami tán nem meglepő, januárban még hozzájuk lehet jutni.  Rengeteg sörgyártó készít kifejezetten karácsonyra sört, és többségükhöz Belgiumban szerencsére nem csak ebben az időszakban (novembertől januárig), hanem az év további részében is lehet kapni, bizonyos helyeken. Különösen a „sörtemplomban” (erről az intézményről bővebben majd később olvashattatok) találtam sok ilyen sört, külön polc volt nekik. Meglepő módon még Tallinnban is bele lehet futni ilyen tételekbe időnként.

A Leffe félbarna sört készített az ünnepre, melynek karaktere és sűrűsége valahol a blonde és a bruine között van. A színe valahol az amber és a vörös között játszik, igazán különleges. Pontosan arra való, amire kitalálták, a karácsonyi vacsora tökéletes kiegészítője, ha lehetett volna én is ezt választottam volna idehaza. 7-es.

Forrás: Guide des Bières

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése