2011. október 14., péntek

Safir

Tesztelés időpontja:

2010. január 15., Brüsszel (üveges)

Forrás: cupcollection.ru
Pilzeni típusú, InBev gyártmány, silány minőség, még a Jupilert sem üti meg. Nagyjából ennyi a sommázata a véleményemnek, de ássunk mélyebbre.

Már az ára is sokat elárul, mindössze 47 centet kértek érte a boltban, bár csak 25 cl-es a palack. Elméletileg 5,2 % alkohol van benne, amit kötve hiszek... Habja nincs, hiába erőlködtem, mintha vizet ittam volna. Lábat mosni tökéletes lett volna, de a fürdésen már túl voltam akkor. Még színezték is, de nem merik ráírni, hogy konkrétan mivel: E150c. Nem voltam rest, utánanéztem, hogy mi ez: ammónia karamell (barna színezék), ne kérdezzétek, mi a túrót keres egy sörben...

A gyártó honlapjáról az érdeklődők egyébként sokat nem fognak megtudni, mindössze annyit, hogy Aalst környékén főzik valahol.

Az osztályzat 2-es.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése