2011. október 18., kedd

Kalnapilis 7-30

Tesztelés időpontja:

2011. augusztus 21., Tallinn (dobozos)

Forrás: Matthumbard
Folytassuk hát a litván sörkultúra felfedezését... Nem tudom már pontosan merre vettem ezt a sört, de valamelyik benzinkúton történhetett ez is... Nem nagyon néztem a jellemzőit (teljesen ismeretlen előttem még az ország sörkultúrája), csak leemeltem egy szimpatikusnak tűnő dobozt a polcról.

Kibontás előtt realizáltam, hogy ez bizony nem piskóta, egy erős lager került a kezembe. Mondjuk a neve már gyanús lehetett volna, a "7-30" jelen esetben az alkoholszintre utal, amely így 7,3 %. Pohárba kitöltve feltűnően mély a színe, de sűrűség nem látszik belőle kívülről. A kapott instrukciók szerint 2-20 fok között érdemes fogyasztani a gyártó szerint, de a felső szélsőérték számomra azért kicsit necces. Ízre telt, de nem az alkoholfokból predesztinálható mértékben. Érdekes, hogy komlónak nyomát sem éreztem. Ennyire berozsdásodtak volna az ízlelőbimbóim?

A gyártó az "UAB Kalnapilio-Tauro grupé", amely elvileg egy Panevėžys nevű városban székel. Tallinn felé autózva sokszor láttuk kiírva a város nevét különböző táblákon, de még nem jártunk arra. De minek is ragozom itt én ezt a dolgot, amikor az előzőleg tesztelt litván sör is ettől a cégtől került ki, annál a posztnál olvashatók róluk részletek.

Megjelenés 7
Íz 5
Aroma és jellegzetességek 6
Összhatás 13
Összesen 31
Régi értékelés szerint 6,2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése