2011. október 4., kedd

Adler

Tesztelés időpontja:


2009. szeptember 30., Brüsszel (üveges)

Forrás: Grape&Grain
A belga sörök közé tették, de szerintem német, a címkéről nem derül ki, utána kell nézni. Jelentem megtettem, és bizony belga. A Haacht nevű sörfőzde kreálmánya ez is, és sokkal job, mint az előző belga tesztben szerepelt Primus, amely szintén ebből az istállóból származik.... A leírások szerint erősen hajaz a német dortmundi stílusú sörökre, de ezt én nem tudom megítélni, viszonyalg kevés Dortumnd környékéről származó seritalt ittam eddig ugyanis (számszerűleg egyet se...) Amit én éreztem, az az, hogy egy különleges pilzeni sörrel van dolgom, amelynek már a színénél is látszik (aranysárga), hogy nem illik lábmosásra használni.

Ízre valahol egy félbarna ízvilágát is idézi, de leginkább egy strong lagerre hasonlít, holott nem is az. Legyen egy 7-es így elsőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése