2011. szeptember 16., péntek

Gösser Spezial

Tesztelés időpontja:

2011. augusztus 6., Budapest (csapolt)

Forrás: Árgép
Ki ne ismerné ezt a márkát? Ilyen ember szerintem nincs is... A szomszédok (Ausztria, Stájerország) számomra vitathatatlanul legjobb próbálkozása a sörkészítés terén. Hazánkban természtesen licensz alapján készült sört lehet kapni többnyire, ez is Sopronban készül... Erre azonban többnyire nem lehet panasz, legalábbis a magam részéről az üveges verzióval elégedett szoktam lenni.

A blog indulása óta először kerültem közelségbe ezzel a sörrel ismét, ezúttal csapolt verzióban. Fura volt egy kicsit, amikor kihozták, azt hittem először, hogy a poharat nem sikerült jól elmosni. Ugyanis a színe és az állaga nem volt olyan kristálytiszta és áttetsző, mint amilyen az ampullás verzió szokott lenni kitöltve. Nézegettem a poharat, de annak ugyan nem volt semmi baja, a jelek szerint a sörnek volt ilyen opálos jellege.

Kicsit furának tűnt tehát a dolog, de belekóstoltam természetesen. Nem nagyon hasonlított a dolog az üveges ízélményre, sőt. Kissé vizesnek is érződött, és nem éreztem azt az egyensúlyt a keresrnyésségben, mint korábban. Hozzáteszem, csapolt Gösser sörre pályafutásom során nem nagyon emlékszem, talán egyszer ittam Ausztriában, de az más kategória. Ugyanakkor többszöri ízlelés után nem tudnám azt mondani, hogy a sör rossz, de nagyon más, mint amit az üvegestől megszoktam...

Megjelenés5
Íz6
Aroma és jellegzetességek7
Összhatás13
Összesen31
Régi értékelés szerint6,2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése