2011. július 1., péntek

Saku Mõdu

Tesztelés időpontja:


2011. június 25., Tallinn (üveges)

Forrás: Barproof
Nem voltam eléggé figyelmes, midőn ehhez a sörhöz sörbontóval közelítettem, mert semmi másra nem vágytam jobban az adott pillanatban, mint egy jól lehűtött pilzeni típusú sörre... Mivel a Saku számos ilyet gyárt, így nem nagyon törődtem a címke feliratával, ami nagy hiba volt. Ez a sör ugyanis mézes, amely egy adott helyzetben, illetve hangulatban kifejezetten előnyös, de nem akkor, amikor az ember teljesen másra számít...

Így aztán a gondtalan sörfogyasztó szerepköréből át kell váltanom a sörtesztelő role-ba, ami akkor eléggé nehezen ment... No de mindegy, véleményt csak kell formálni. A színe félbarna ízvilágot idéz, a színért minden bizonnyal a hozzáadott méz a felelős. Az íze sajnos émelyítő, ehhez bizony több mézet adtak hozzá, mint amit az én ízérzékem elbír...Az alkoholtartalma 4 % körül van, ami nem igazán érezhető, és az émelyítő íz mellett sajnos még olyan érzésem is támadt, hogy vizes is... Nem igazán tudom elképzelni azt az ételt sem, amihez illene.

A fenti link sajnos észt nylvű oldalra mutat a Saku weboldalán, angol nyelvű információ nincs... A Mõdu szó egyébként mézsört jelent.


Megjelenés6
Íz4
Aroma és jellegzetességek5
Összhatás9
Összesen24
Régi értékelés szerint4,8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése