2011. július 21., csütörtök

Maredsous Tripel

Forrás: The Beer Wrangler
Tesztelés időpontja.


2008. október 2., Brüsszel (üveges)

Haladjunk hát tovább a Maredsous apátság vonalán, legutóbb a barna változat esett áldozatul. Ez a tripel nem viccel, 10 % alkoholt rejteget magában. A teszt közepén, miután megittam az üveg felét, éreztem, hogy nehezedik a fejem...

A pohárban aranyszínű nedűt látunk, a habja nem túl erőteljes, az összhatás ízleléskor szinte krémes jellegű. Az íze teljesen rendben van, érettségének kellő fokán lévő palackot fogtam ki. Ez is tovább fermentálódik egyébként az üvegben, barna testvéréhez hasonlóan. Az ára kicsit magasabb viszont, 1,01 euró. Ennek is megajánlok egy 8-ast.

Forrás: Bierbuik
Visszakóstolás: 

2009. szeptember 30., Brüsszel

Azt hittem, hogy ezt még nem kóstoltam, pedig de. Próbálok mindig olyan söröket venni, ami még nem került fel a palettámra, de néha elkövetem azt a hibát, hogy nem viszem magammal a kóstoló listámat. De térjünk rá a sörre. Erőteljes ízvilág, egy ilyen elég egy estére, tartalmas, sűrű, 8-as. A palack 33-as, az ára pedig 1,56 euró.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése