2011. június 27., hétfő

Puls Tume Kirss

Forrás: Ratebeer
Tesztelés időpontja:

2011. június 11., Tallinn (üveges)

Ez egy nagyon különleges sör... Igazából azt hittem, hogy egy barna sörrel lesz dolgom, nem tulajdnonítottam túl sok jelentőséget a címkén látható kirss szónak, pedig kellett volna... A tume szóval már nagyon famailiáris vagyok, ebből gondoltam, hogy barna sörrel lesz majd szerencsém tesztelődni. Ebben végülis nem is csalatkoztam, de ez a sör ízesítve volt. Már ízlelés előtt nagyon fura volt az illata, de nagyon emlékeztetett valamire. A színe mélysötét bíbor volt inkább, mint barna, a hab színe pedig halványbarna. Amikor megízleltem, akkor esett le a dolog, hogy ezt a barna sört cseresznyével bolondították meg. Erre hamarosan bizonyítékot is találtam, hisz a kirss szó észtül cseresznyét jelent.

Talán nem veszik tőlem szentségtörésnek Pärnuban, ha azt mondom, hogy az utóíz engem gyermekkorom egyik kedvenc üdítőjére, a meggyízű Márka italra emlékeztetett. Túl vagyok már néhány kriek tesztelésén, amelyeknél az alapanyag tradicionálisan lambic, de barna sörös kísérletről még nem hallottam. Mindenesetre ígéretes próbálkozás, nekem nagyon ízlik. Be is spájzoltam belőle azóta otthonra, hátha újra megjön hozzá a kedvem... (Garantáltan meg fog jönni.) Az alkoholtartalma 4,6 %.

A Pulstól eleddig nálam ez a csúcs...

Megjelenés8
Íz8
Aroma és jellegzetességek9
Összhatás16
Összesen41
Régi értékelés szerint8,2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése