2011. június 28., kedd

Puls Kerge Sidrun

Tesztelés időpontja:

2011. június 17. (Tallinn, üveges)

Forrás: Humalad
A H.F. Puls is követi a trendet, és elkészítette a maga citromos italát. Igazából én valahová a Gösser Zitrone és a Tuborg Lime Cut közé vártam, de nem oda érkezett be. Meg voltam róla győződve, hogy édes ízt fogok érezni, de egyáltalán nem így történt, és az első kortyok meglehetősen a csalódás irányába vittek el. Nem tudtam hova tenni az ízt, savanykásságot egyáltalán nem éreztem, kesernyésséget annál inkább, az egész ízből semmi nem emlékeztetett a citromra. Hagytam egy kicsit állni, majd visszatértem hozzá pár perccel később...

Akkor már, mivel számítottam rá, hogy milyen íz vár rám, egész más érzés volt kóstolni. Előjöttek a citrusos ízjegyek, de leginkább a reszelt citromhéj illata és íze köszönt vissza. Édes íz továbbra sem volt nyomokban sem, de száraz komlós befejezés az igen. Először úgy gondoltam, hogy le fogom húzni ezt a sört a sárga földig, de meggondoltam magam, mint ahogy az értékelésből is látszik. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy maradt az üvegben, de még egy naposan állva sem volt rossz... Alkoholtartalma 4,2%.

Megjelenés5
Íz6
Aroma és jellegzetességek6
Összhatás12
Összesen29
Régi értékelés szerint5,8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése