2011. május 2., hétfő

St. Louis Premium Kriek

Tesztelés időpontja: 

2008. május 10. (Waterloo), dobozos


Forrás: Belgian Beer
Túlélési szándékkal vásárolt sör… Ahhoz képest nem volt olyan rossz, mint amire számítottam. Egy ki tudja milyen nevű élelmiszerboltban vettem Waterloo-ban a dögmelegben, de csak azért, mert számomra ismert nevű Kriek nem volt a kínálatban. Ha hinni lehet a doboznak (szinte biztos, hogy nem), 25% gyümölcsöt tartalmaz ez a cucc. Ha ez így lenne, akkor az alkoholtartalom érdekesen alakulna szerintem, ez utóbbit nem is tüntetik fel a dobozon, de én kinyomoztam, 3,2 %. Az íze olyan, mintha nem kicsit cukroznák, de igazság szerint nekem a melegben ez mindegy is volt.

A sör a Brouwerij Van Honsebrouck N.V. gyártó terméke, akikről azt kell tudni, hogy ők forgalmazzák a Kaastel márkanevű söröket is, ezekkel sűrűbben össze lehet funi. Régebben ezt a sört is lehetett odahaza kapni (nem írom le, hogy melyik láncnál, mert annyira azért nem szeretem őket, meg hát úgy sem árulják már...) A cég webhelye nagyon igényes, feltétlenül érdemes felkeresni.

A honlap szerint a sör alapja a Gueuze Lambic, és ott is azt állítják, hogy 25 % friss fekete cseresznyét tettek bele.Természetesen ennek is megvan a saját pohara, erről érdemes egy fotót is eszközölni.


Egy jóindulatú 6-ost azért megér…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése