2011. április 6., szerda

Mort Subite Kriek

Tesztelés időpontja:

2007. január 22., Brüsszel

A legendás söröző... (Forrás: evaway)
A „hirtelen halál”… Sajnos eleddig ez a Kriek a leggyengébb az általam eddig teszteltek közül. Pedig már 1686 óta kísérleteznek, azóta nem jöttek rá, hogy egy kicsit több gyümölcs kell bele? No persze ez koránt sem biztos, hogy azóta küzdenek vele, ez csupán az első fellelhető dátum... Vagy valami más a gond, nem tudom... A leírás szerint 12% gyümölcs benne van, de ezt én kétlem. Az alkoholtartalom 4,5%, az űrtartalom 25 cl. Árban azért nem elvetendő, és ha nincs másik, akkor 76 centért végül is elmegy. Asszem ez 5-ös lesz.

Visszakóstolások:

2007. január 23., Brüsszel (csapolt, À la Mort Subite)



Hát akkor térjünk vissza a hirtelen halálozáshoz. Mivel ezt ampullásan már kóstoltam, tisztában vagyok a paraméterekkel. Ebből most csak az alkoholtartalmat idézném fel, 4,5%. Mint üveges krieket, emlékszem, jól lehúztam. Ezt a csapolt változattal nem lehet megtenni, kifejezetten ízlett. Az az igazság, hogy most már nagyon kíváncsi vagyok a Landemans kriek-re... Ha megérem, hogy még egyszer eljutok Brüsszelbe, lassan nyithatok egy Kriek tesztrovatot... De térjünk vissza ehhez a tételhez. Csapoltan ez a sör a könnyen emészthető kategóriába tartozik, a gyümölcs nem tolakodó, jól harmonizál a lambic ízzel. Csapolva megérdemel egy 8-ast. Az ára már csöppet durva, 3,75 euró.


2007. szeptember 17., Brüsszel (üveges)

Ez már a visszakóstolás időszaka, ezt a sört már teszteltem januárban. Igazából magamtól nem folyamodtam volna rá, véletlenül sikerült megvenni a Delhaize-ben. Akkoriban egy gyenge 5-öst adtam neki, a mostani eresztés egy kicsit jobb volt. Legyen 6-os. A technikai részletekkel nem untatnálak benneteket ezúttal.


2008. október 3., Brüsszel (csapolt, l'Aca)

A csapolt változat sajnos most nem volt, így be kellett érnem az ampullás változattal. Most nem keltett csalódást, semmi rosszról nem tudok beszámolni. Talán csak azon fanyaloghatnék, hogy nem a neki járó pohárban hozták ki, összekeverte a csajszi a framboise-os változattal, de annyi baj legyen. Itt a L’Aca-ban 2,5 eurót kóstál, erős 7-es.

Egy kis vizuális kényeztetés:



Ez pedig egy teszt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése