2011. április 7., csütörtök

Lindemans Kriek

Tesztelés időpontja:

2007. január 24., Brüsszel


Forrás: Bruxellons!
Gondoltam, „jöjjön, aminek jönnie kell”, megkóstolom a Kriek-et királyát. Amint mondtam, nagy elvárásaim voltak, mert a Lindemans eddig minden kategóriában igen jól teljesített. Ez sajnos most elmaradt, így továbbra is a Belle-Vue a legjobb (számomra). Ha nem tisztelném az eddigi teljesítményét a cégnek, még azt találnám mondani, hogy ez roppant gyenge. De ilyet már nem merek leírni, mert aztán fél év múlva majd fordul egyet az ízlésem. Mindenesetre most 6-ost kap, lesz hová fejlődni. Az üveg a szokásos 37,5 cl-es Lindemans üveg, az alkoholtartalom 3,5 %. Csodálkozom rajta, de a leírás szerint 25 % a gyümölcstartalma. Ezt is 2-3 fokon kell inni, az ára pedig 1,37 euró.


Néhány szó a nedű készítéséről azért idekívánkozik, még ha nem is tartozik a kedvenceim közé... Az a helyzet, hogy ez a sör nem friss gyümölcsből készül, azért ilyen gyenge. A cég saját bevallása szerint is fagyasztott cseresznyéből készült gyümölcslét engednek a több évjáratból összekevert lambic mixtúrába...


Visszakóstolás:

2009. május 24., Brüsszel


Ezen a sörön továbbra sem tudok elmenni. Nekem egy Kriek ne legyen se túl fanyar, se gej édes, mert attól rosszul vagyok. Sajnos ez a sör a második kategóriába tartozik, továbbra is túl édesnek érzem. Számomra nagyon kilóg a Lindemans minőségből, csak 6-ost tudok neki megajánlani továbbra is.

De hogy ne csak az én véleményem szólaljon itt meg:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése