2011. március 22., kedd

Belle-Vue Kriek

Tesztelés dátuma: 


2010. szeptember 16., Brüsszel



Forrás: Desras
Sokan erre a cuccra azt mondják, hogy nem is sör, de én ezt a nézetet nem osztom, szerintem nagyon jó. A szakértők is többnyire pocskondiázzák, mert lambic típusú sör, de nem érlelik hónapokig, pár hét után piacra kerül. Lehet egyébként, hogy nekem ez az érlelés jön be.... Sok alkohol nincs benne ízesített sör lévén, kábé 5,1 %, ami azért még mindig sokkal erősebb, mint a Radler vagy akármelyik cider. Készül belőle málnás változat is, meg almás is. Az utóbbit még nem próbáltam, de muszáj lesz. 25 cl-es a palack (64 cent), de van belőle nagyobb változat is, és árulják dobozos kivitelben is. Nem vitás, kap egy 9-est, ezt is csak azért, mert hátha kerül elém jobb.

Visszakóstolások:

2008. május 6. (dobozos kivitel)

Forrás: Receptite
Mindig nosztalgiával fogyasztom ezt a sört... Mindig eszembe jut az első brüsszeli utam, amikor esténként szinte rituálisan elzarándokoltam valamelyik közeli éjjel-nappali üzletbe és vettem egy üveget méregdrágán (akkor még nem tudtam, hogy ezekben a boltokban nem szabad venni semmit…) Azonban most nem éreztem annyira átütő erejűnek. Egészen a 7-esig zuhant a 9-ről…. Az ára továbbra sem vészes, 1,09 euró egy doboz.



Lesz majd később a blogban egy átfogó Belle-Vue ismertető is, de nem most...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése